Моля, използвайте контактната форма на сайта или телефона за контакти, за да се свържете с нас.
За повече информация относно наличността на продукта, моля, свържете се с нас чрез контактната форма на страниците на сайта или телефона за контакти.
След като съберете желаните продукти в количката системата дава възможност да въведете адрес на доставка, различен от адреса във Вашия профил.
Ако желаете да промените поръчката си, моля, свържете се с нас чрез контактната форма на сайта или телефона за контакти. Моля, въведете номера на поръчката. Номерът на поръчката можете да намерите в секцията "Текущи поръчки" или на имейла, който сте получили с детайлите по поръчката.
За да направите промени в профила си, моля, влезте с парола и изберете опцията за актуализиране на профил, която се намира в секция Редакция на профила.
Ако не можете да си спомните паролата, моля, използвайте опцията за забравена парола в страницата за вход.
Да, www.kzone.bg приема поръчки и от фирми. За да получите фактура, съдържаща Вашата точна информация, моля, попълнете полетата при регистрация или по време на самата поръчка.
Да, бихме могли да изпратим продуктите и в чужбина чрез Български пощи или лицензиран превозвач. В този случай плащането е чрез банков превод. Преди да направите поръчка е необходимо да се свържете с нас на office@kzone.bg, за да уточним подробностите.