K-Zone - Магазинчето за корейска козметика / Онлайн корейска козмеитка на достъпни цени / Бърза доставка

Често задавани въпроси (FAQ)

?
Бих искал да получа допълнителна информация, която не е налична в сайта. Какво да направя?

Моля, използвайте контактната форма на сайта или телефона за контакти, за да се свържете с нас.

 

?
Бих искал да закупя продукт, който не е наличен. Как мога да го направя?

За повече информация относно наличността на продукта, моля, свържете се с нас чрез контактната форма на страниците на сайта или телефона за контакти.

 

?
Имам ли нужда от регистрация, за да правя покупки?

Може да правите поръчки в сайта и без регистрация. При първа поръчка ние Ви правим автоматична регистрация, която Вие може да потвърдите или отхвърлите. Подробности ще получите на имейл адреса, който сте ни оставили за контакт. Нашият съвет е да имате регистрация, за да следите лесно и удобно поръчките си. За допълнителни въпроси, не се колебайте да се свържете с нас от контактната форма.

 

?
Какво да направя, ако искам поръчката да бъде доставена на различен адрес, от този, който съм въвел при регистрация?

След като съберете желаните продукти в количката системата дава възможност да въведете адрес на доставка, различен от адреса във Вашия профил.

 

?
Мога ли да променям поръчката си след като я направя?

Ако желаете да промените поръчката си, моля, свържете се с нас чрез контактната форма на сайта или телефона за контакти. Моля, въведете номера на поръчката. Номерът на поръчката можете да намерите в секцията "Текущи поръчки" или на имейла, който сте получили с детайлите по поръчката.

 

?
Как мога да променя информацията в профила си?

За да направите промени в профила си, моля, влезте с парола и изберете опцията за актуализиране на профил, която се намира в секция Редакция на профила.

 

?
Не мога да си спомня паролата за профила ми. Какво да направя?

Ако не можете да си спомните паролата, моля, използвайте опцията за забравена парола в страницата за вход.

 

?
Може ли фирма да направи поръчка във Вашия сайт?

Да, www.kzone.bg приема поръчки и от фирми. За да получите фактура, съдържаща Вашата точна информация, моля, попълнете полетата при регистрация или по време на самата поръчка.

 

?
Доставяте ли извън България?

Да, бихме могли да изпратим продуктите и в чужбина чрез Български пощи или лицензиран превозвач. В този случай плащането е чрез банков превод. Преди да направите поръчка е необходимо да се свържете с нас на office@kzone.bg, за да уточним подробностите.

Ако имате проблем или въпрос свързан с предлаганите от нас продукти или услуги и не намирате
неговото решение сред изброените по-горе, ще се радваме да се свържете с нас