Продукта е със срок на годност до: 26.04.2025г.
Балсамът за коса представлява иновативно средство, което възстановява увредената коса, като насища влакната с необходимите хранителни вещества след химични и топлинни обработки. Специалната му формула замества традиционния балсам, осигурявайки по-интензивно третиране и възстановяване на косата. Благодарение на растителните масла от семена на жожоба и маслина, балсамът помага за поддържане на хидролипидния баланс на косата и възстановява естествения й блясък. Ниското молекулно тегло на различните съставки позволява дълбоко проникване в косъма, осигурявайки оптимално подхранване и резултати. С pH от 5,5, този балсам е идеален за всички типове коса и ще ви предложи не само прекрасно ухание, но и усещане за изключителна свежест. Обогатен с аромат на пресни портокали, мандарини, лимони и кокосови орехи, балсамът KERATIN LPP TREATMENT (FEIGE) ще ободри и освежи сетивата ви. Плодовите връхни нотки се съчетават перфектно с ободряващ букет от жасмин, евкалипт и роза, последвани от база от кехлибар, мускус, сандалово дърво, кедър и ванилия.
НАЧИН НА УПОТРЕБА:
След измиване с шампоан, нанесете подходящо количество върху косата. Масажирайте равномерно през косата, като обърнете особено внимание на увредените зони и изплакнете обилно.
ОПАКОВКА: 350 ml
Безплатна доставка при поръчка над 60.00 лв.
Доставката се извършва до посочен от Вас адрес или до офис на куриерска фирма Спиди АД.
За поръчки на стойност под 60.00 лв., цената за доставката е според тарифния план на куриерската компания. В страницата Стъпка 2 - Преглед на поръчката, преди да направите поръчка, ще може да видите крайната цена за доставка.
След направена поръчка в сайта www.kzone.bg, ще получите потвърждение по имейл с данните за Вашата поръчка и номер на поръчка.
Времето за доставка от момента на генериране на поръчката до доставката ѝ е от 2 до 4 работни дни в зависимост от населеното място и работните дни на куриерските компании. Не изпращаме поръчки в неделя и през официалните празници.
Статусът на поръчката може да следите през клиентския си профил. Статусът "Доставка" означава, че поръчката Ви е изпратена/предадена на куриерската компания.